marknad | GRATTIS älskling

sho, idag är det tisdag.
Jag ska dra iväg till löttorps marknad för att förhoppningsvis kanske fynda någon sak :) vem vet.
Har bara satt upp håret i en slarvig knut och satt mig uppvikta ljusa jeans med ett vitt linne och en svart skinaktig tröja?haha. Så nu är jag ready to go. väntar bara på mina föräldrar som är ute och tar en promenad.

ja må hon leva ja må
 hon levA
 ja må hon leva ut i
hundrade år
 ja visst ska hon
leva ja visst ska hon
leva ja visst ska hon leva uti i hundrade år!


DAGENS; sofie fyller åår! GRATTIS GUMMAN PÅ 15-ÅRSDAGEN, HOPPAS DU FÅR EN HÄRLIG BIRTHDAY <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih , tack så mycket älskling ! <33333333

2008-08-12 @ 10:46:38
URL: http://rrantataro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0